План роботи РМО
вихователів за освітніми лініями «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі»
на 2014-2015 навчальний рік
Керівник: Мацур Б.В.
Рада: Смірнова М.І.,
Грибок Л.В.
№ |
Тематика та зміст роботи |
Дата виконання |
Місце проведення |
1 |
Формування основ моральності та культури поведінки у дошкільників.
|
|
Радіонівський ДНЗ |
2 |
Виховання національної гідності дошкільників через різні види діяльності у різновіковій групі.
|
|
|
3 |
Значення інтеграції родинного і суспільного виховання для закладення основ моральної поведінки у дошкільнят.
|
|
|
План роботи РМО
вихователів за освітніми лініями: «Мовлення дитини»,
«Дитина у світі культури»
Керівник:Паливода Т.М.
Мета Зорієнтувати педагогів на реалізацію завдань Базового компонента.
Підвищити їх теоретичний та практичний рівень щодо організації освітнього процесу.
Забезпечити зростання професійної компетентності.
№ |
Тематика та зміст роботи |
Дата виконання |
Місце проведення |
1. |
Реалізація завдань освітньої лінії «Мовлення дитини» Базового компонента дошкільної освіти» Організація мовленнєвої роботи з дошкільниками за програмами «Дитина». «Українське дошкілля», «Соняшник». |
серпень |
|
2. |
Оптимізація мовленнєвої роботи з дітьми в розвивальному середовищі ДНЗ.
комплексного, тематичного, інтегрованого занять. Д/з Спланувати сітку занять (з програмовим змістом) на квартал і скласти конспект 1 заняття. |
жовтень |
|
3. |
Розвиток креативності в мовленнєвій діяльності.
Д /з Розробити план – систему з розвитку словесної творчості (молодший, середній, старший вік на вибір) 2 заняття на місяць, вересень – травень. |
січень |
|
4. |
Художньо – продуктивна діяльність як засіб розвитку діалогічного мовлення.
Д /з Дібрати практичний матеріал «Моделювання навчальної ситуації спілкування» |
квітень |
ДНЗ «Буратіно» С. Христофорівка
|
План роботи РМО
вихователів за освітніми лініями : «Гра дитини»,
«Дитина в сенсорно – пізнавальному розвитку»
Керівник: Дектярьова О.В.
№ п/ч |
Тема |
Зміст |
Форма проведення |
Місце та час |
1 |
Шляхи вдосконалення фахової компетентності педагога спрямованої на розвиток інноваційної особистості |
а) Ознайомлення педагогів з інструктивно - методичними рекомендаціями « Про організацію роботи в ДНЗ у 2014/ 2015 н. р.» ( Лист МОН № 1/9-341 від 27.06.14 р); |
Доповідь |
серпень |
б) Калейдоскоп новинок програмно-методичного забезпечення освітнього процесу у новому навчальному році ; |
Презентація |
|||
в) Пріоритетні напрямки роботи дошкільної ланки освіти на2014/2015 навчальний рік; |
Педагогічний діалог |
|||
г) Аналіз роботи МО вихователів за 2013/2014н.р.; |
Звіт керівника МО |
|||
д) Ознайомлення та затвердження плану МО на 2014/2015 н. р. |
Експрес-інформація |
|||
|
||||
2 |
Українська народна іграшка, як засіб національного вихован-ня дошкільників
|
а) Значення української народної іграшки у вихованні дітей |
Круглий стіл |
|
б) Порівняльний аналіз змісту чинних програм щодо ознайомлення дітей з народною іграшкою |
Методичні дебати
|
|||
в) Класифікація народних іграшок та особливості їх використання у вікових групах |
Педагогічна лабораторія |
|||
г) Сюжетно рольова гра « Майстерня народних іграшок» ( з елементами художньої праці) |
Практичний показ дітей старшої групи |
|||
Д/З Презентувати народну іграшку та скласти про неї розповідь для дітей дошкільного віку , зазначивши відомості про історію її виникнення, спосіб і матеріал виготовлення та значення у національних звичаях та традиціях. |
Панорама творчих ідей і знахідок |
|||
3 |
Використання народної математики в роботі з дітьми дошкільного віку
|
а) Особливості формування математичних знань та навичок дошкільнят засобами українського фольклору |
Відкритий мікрофон |
|
б) Народні прийоми вимірювання величин |
Майстер-клас |
|||
в) Практичний показ роботи з дітьми із використанням методів і прийомів народної математики |
Заняття |
|||
Г) « Чи знаємо ми математичну культуру українського народу» |
Бліц опитування педагогів |
|||
Д/З Скласти конспект заняття з елементами народної математики по ознайомленню дітей з будь-яким математичним поняттям |
Обмін досвідом
|
|||
4 |
Формування пізнавального інтересу дітей до праці в процесі їх ігрової діяльності |
а) Працелюбність як загальнолюдська моральна якість особистості |
Міні – лекція із зворотнім зв’язком |
|
б) Чинники зниження інтересу дошкільників до праці та шляхи розв’язання проблем в її організації |
Обговорення |
|||
в) Сучасні методи і прийоми залучення дошкільників до трудової діяльності |
Практичний показ |
|||
г) «Граючись навчаємось » - педагогічна вправа для вихователів |
Методичний дартс |
|||
Д/З Скласти таблицю « Планування праці на квартал» надаючи трудовим завданням ігрового спрямування ( зазначити форми організації, види праці, частоту, тривалість , число учасників) |
Педагогічна вправа « А я роблю ось так»
|