План роботи РМО

вихователів за освітніми лініями «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі»

на 2014-2015 навчальний рік

 

Керівник: Мацур Б.В.

                                                                                                                                                                                                                                            Рада: Смірнова М.І.,

Грибок Л.В.

 

Тематика та зміст роботи

Дата виконання

Місце проведення

1

Формування  основ  моральності та культури поведінки у дошкільників.

  • Проблеми  морально-етичного  розвитку  дітей на  сучасному  етапі.
  • Особливості  формування  основ  моральності  для  найменших.
  • «Праця – корінь  моральності».
  • Поведінка  дитини  у  громадських  місцях.
  • Д/з: «Сценарій  спільного  заходу  педагогів,  дітей  та  батьків  на  моральну  тематику»

 

Радіонівський ДНЗ

2

Виховання  національної гідності дошкільників  через  різні  види  діяльності  у  різновіковій  групі.

  • «Становлення  особистості через патріотичне виховання».
  • Організація  спільного  буття  у  групі  дітей  різного  віку  протягом  дня.
  • «Твори  добро».
  • Д/з : п’ять  улюблених  авторських  ігор  з  виховання  у  дітей  моральних  якостей  (фотозвіт  та  презентація  гри).    

 

 

3

Значення  інтеграції  родинного  і  суспільного  виховання  для  закладення  основ  моральної  поведінки у  дошкільнят.

  • «Батьки  і  діти,  діти  і  батьки – одвічне  коло,  що  хвилює  у  всі  віки».
  • «Любіть Україну».
  • Вирішення  проблемних  ситуацій  «А  якщо…»
  • «Обереги  моєї  сім’ї».

 

 

 

План роботи РМО

 

вихователів за освітніми лініями: «Мовлення дитини»,

 «Дитина у світі культури»

 

Керівник:Паливода Т.М.

 

Мета Зорієнтувати педагогів на реалізацію завдань Базового компонента.

          Підвищити їх теоретичний та практичний рівень щодо організації     освітнього процесу.

          Забезпечити зростання професійної компетентності.

 

Тематика та зміст роботи

Дата виконання

Місце проведення

1.

Реалізація завдань освітньої лінії «Мовлення дитини» Базового компонента дошкільної освіти»

Організація мовленнєвої роботи з дошкільниками за програмами «Дитина». «Українське дошкілля», «Соняшник».

серпень

 

2.

Оптимізація мовленнєвої роботи з дітьми в розвивальному середовищі ДНЗ.

  1. Освітнє мовленнєве середовище (тренінг).
  2. Організація мовленнєвих занять та розвитку мовлення в повсякденні.
  3. Практичний перегляд:

комплексного,               

тематичного,

      інтегрованого занять.

Д/з Спланувати сітку занять (з програмовим змістом) на квартал і скласти конспект 1 заняття.

жовтень

 

3.

Розвиток креативності в мовленнєвій діяльності.

  1. Від креативності педагога до креативності вихованця (ділова гра)
  2. Навчання переказу як метод розвитку монологічного мовлення.
  3. Практичний перегляд способів навчання дітей переказу.
  4. Творче розповідання найефективніший метод розвитку словесної творчості дошкільнят.
  5. Практичний перегляд різних видів розповідей.

Д /з  Розробити план – систему з розвитку словесної творчості (молодший, середній, старший вік на вибір)

2 заняття на місяць, вересень – травень.

січень

 

4.

Художньо – продуктивна діяльність як засіб розвитку діалогічного мовлення.

  1. Досвід роботи з літературної та театральної діяльності.
  2. Практичний перегляд на вибір.
  3. Моделювання ситуацій спілкування.
  4. Підведення підсумків роботи МО за рік.

Д /з Дібрати практичний матеріал «Моделювання навчальної ситуації спілкування»

квітень

ДНЗ «Буратіно»

С. Христофорівка

 

 

План роботи РМО

вихователів за освітніми лініями : «Гра дитини»,

«Дитина в сенсорно – пізнавальному розвитку»

 

Керівник: Дектярьова О.В.

 

№ п/ч

Тема

Зміст

Форма проведення

Місце та час

 

 

 

 

 

1

 

 

Шляхи вдосконалення фахової компетентності педагога спрямованої на розвиток інноваційної особистості

а)  Ознайомлення педагогів з інструктивно - методичними рекомендаціями « Про організацію роботи в ДНЗ  у  2014/ 2015 н. р.»         ( Лист МОН № 1/9-341  від 27.06.14 р);

 

Доповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

серпень

б) Калейдоскоп новинок програмно-методичного забезпечення освітнього процесу у новому навчальному році ;

Презентація

в) Пріоритетні напрямки  роботи дошкільної ланки освіти на2014/2015 навчальний  рік;

Педагогічний діалог

г) Аналіз роботи МО вихователів  за 2013/2014н.р.;

Звіт керівника МО

д) Ознайомлення та затвердження  плану МО  на 2014/2015 н. р.

Експрес-інформація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська народна іграшка, як засіб національного вихован-ня дошкільників

 

 

а)            Значення української народної іграшки  у вихованні дітей

Круглий стіл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б) Порівняльний аналіз змісту чинних програм щодо ознайомлення дітей з народною іграшкою 

Методичні дебати

 

в) Класифікація народних іграшок та особливості їх використання у вікових групах

Педагогічна лабораторія

г)  Сюжетно рольова гра « Майстерня народних іграшок» ( з елементами художньої праці)

Практичний показ дітей старшої групи

Д/З Презентувати  народну іграшку та скласти  про неї розповідь для дітей дошкільного віку , зазначивши відомості про історію її виникнення,  спосіб і матеріал виготовлення та значення у національних звичаях та традиціях.

 Панорама творчих ідей і знахідок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання народної математики в роботі з дітьми дошкільного віку

 

а) Особливості формування математичних знань та навичок дошкільнят засобами українського фольклору

Відкритий мікрофон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б)  Народні прийоми вимірювання величин

Майстер-клас

в)  Практичний показ роботи з дітьми із використанням методів і прийомів народної математики

Заняття

Г) « Чи знаємо  ми математичну культуру українського народу»

Бліц опитування педагогів

Д/З Скласти конспект заняття з елементами народної математики по ознайомленню дітей з будь-яким математичним   поняттям

Обмін досвідом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування пізнавального інтересу дітей до праці в процесі їх  ігрової діяльності

а) Працелюбність як загальнолюдська моральна якість особистості

Міні – лекція

   із зворотнім зв’язком

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б)  Чинники зниження інтересу  дошкільників до праці та шляхи розв’язання проблем в її організації

Обговорення

в) Сучасні методи і прийоми залучення дошкільників до трудової діяльності

Практичний показ

г)  «Граючись навчаємось » - педагогічна вправа для вихователів

 Методичний дартс

Д/З Скласти таблицю « Планування праці на квартал» надаючи трудовим завданням ігрового спрямування ( зазначити форми організації, види праці, частоту, тривалість , число учасників)

Педагогічна вправа

« А я роблю ось так»